Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Να ΄τανε η ζήλια ψώρα...

Ήρθε η στιγμή να παραδεχθώ ότι είμαι φύση ζηλιάρα. Κι αν και παρακολουθώ, απ΄το καλοκαίρι και μετά συστηματικά τα blogs φίλων και γνωστών, μέχρι πρόσφατα δεν είχα ενδιαφερθεί να φτιάξω δικό μου. Τι να έλεγα άλλωστε? Ποιον ενδιαφέρουν οι ιστορίες απ΄τη ζωή μου, τη δουλειά μου, τα ραδιοφωνικά μισοχτισμένα όνειρα μου ή τη μουσική που ακούω;
Χθες όμως ζήλεψα. Άκουγα στο ραδιόφωνο δύο φίλους που πέρα απ΄την αγάπη τους για το ραδιόφωνο έχουν και ένα άλλο κοινό. Είναι bloggers! (ακούγεται δυνατό εε;)
Ένιωσα αυτό που λέει μια παροιμία μας: "όλοι μαζί κι ο ψωριάρης χώρια!"
Εε όχι! Δε το δέχομαι να είμαι ΕΓΩ ο "ψωριάρης".


Μετά από εκτενή έρευνα στη διαθεσιμότητα των ονομάτων για blog, η οποία ήταν ομολογουμένως δύσκολη (καλέ όλα "πιασμένα" είναι!), κατέληξα στο radio-tales. Ελπίζω δε, κάποτε να δουλεύω και στο ραδιόφωνο :-) και να είναι ένα επιπλέον σημείο επικοινωνίας με τους ακροατές (όνειρα... πουλιά μου ταξιδιάρικα...). Έτσι για να επιβεβαιώσω τον τίτλο του blog... Να έχω να πω και ιστορίες για το ραδιόφωνο από μέσα ;-).

Άντε... καλορίζικο που λένε!

8 σχόλια:

dazed n' confused είπε...

Καλοριζικο Μαριαλενα μου...

Τωρα πλεον θα εχουμε μεγαλυτερες δοσεις απο το απολαυστικο χιουμορ σου...

Φιλια !!!

Ανώνυμος είπε...

μικρή μου MRL, σε ανακάλυψα!!!
καλορίζικο!!εγώ και η Αντζελίνα μείναμε τώρα!
πολλά φιλιά και καλές ραδιοφωνικές ιστορίες για όλους!

Αμαλία...

Negma είπε...

Καλημέρα Μαριαλένα μου!

Μπαίνω με το δεξί! (Τα σκούπισα, λέμε, ξεκόλλα...)

Το πόσο το χάρηκα που "μας ήρθες", δεν λέγεται!!!

Θα τα λέμε...

Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

South Of The River είπε...

Μπα μπα!!!!
Κ Α Λ Ο Ρ Ι Ζ Ι Κ Ο ! ! !

Επιτέλους βρήκε διέξοδο το αφοπλιστικό σου στυλ και το καυστικό σου χιούμορ. Εύχομαι εδώ μέσα (και όχι αποκλειστικά εδώ μέσα) να τα ακολουθήσουν και οι όποιες υπόλοιπες κρυμμένες αρετές.

Αρκετά σε "έγλειψα". Στρώσου στη δουλειά τώρα και βάλε λινκ!

Φιλιά και καλημέρες...

ΥΓ. Να σε ευχαριστήσω ΚΑΙ από δω για την στήριξη σου το βράδυ της Τρίτης!

Aurangel είπε...

ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΜΟΥ,
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!
EΝΑΣ ΝΕΟΣ BLOGGER ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ!!!

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ!!!ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΩ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩ ΚΑΡΔΙΑ!!!

ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ, ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ, ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ!!!ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ!!!

ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΕΞΟΔΟ!!!ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ!!!

Υ.Γ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!!!
ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!

MRL είπε...

...Καλέ πότε προλάβατε και με ξετρυπώσατε; Ούτε ένα 24ωρο ζωής δεν έχει το blog και τσουπ... να τα πρώτα σχόλια!
Κι όχι τίποτα άλλο... ήθελα να το "φτιάξω" πρώτα (να του βάλω τα καλά του), να του βάλω καμιά φωτό, να βρω πως μπαίνουν τα link βρε παιδί μου (παίδεμα εε;) και μετά να το ανακοινώσω στους φίλους μου.

Με προλάβατε! Αλλά έτσι τελικά ήταν πιο όμορφα. Απρόσμενα όμορφα! Συγκινήθηκα...

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους μαζί και τον καθένα χωριστά για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας.

Παίδες... καθώς όλα δείχνουν... Η ΠΑΡΕΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ!

I 'll be back!!

ΥΓ. Πάω να μάθω πως δουλεύει αυτό το "πράγμα"... έχω χαθεί στα μενού.

Ανώνυμος είπε...

Μια ζεστή καλημέρα συνοδευμένη απο πολλές ευχές για καλή αρχή και πολλή καλύτερη συνέχεια.
Περιμένουμε πολλά...
Θα τα ξαναπούμε...
Κώστας 'The Fuzzy Snail'

MRL είπε...

Σήμερα λοιπόν που έχω λίγο περισσότερο χρόνο - ένεκα οι χρονιάρες μέρες - μπορώ να ευχαριστήσω τους φίλους μου και ξεχωριστά (Ακούς south?)

@ dazed & confused
ο πρώτος που με ανακάλυψε. Σ΄ευχαριστώ πολύ. Τώρα για το χιούμορ που λες ότι διαθέτω, δε ξέρω κατά πόσο μπορώ να το περάσω στο "χαρτί" (...οθόνη). Εδώ να ΄μαστε να το δούμε.

@ Αμαλία
Απ΄το στόμα σου Αμαλία μου και στου Θεού τ΄αυτί. Καλές ραδιοφωνικές ιστορίες για όλους μας. Η ευχή για το 2008 θα γίνει αυτή!
...και περιμένω να δω και το δικό σου ιστολόγιο στον "παγκόσμιο ιστό". Η τελευταία των Μοϊκανών έμεινες...

@ negma
Γειά σου κουκλίτσα. Το πόσο χαίρομαι που σας βρήκα δε λέγεται... (δε τα σκούπισες καλά... το είδα εγώ αλλά έχε χάρη που είναι χρονιάρες οι μέρες και είμαι και μεγαλόκαρδη!) :-)
Φιλούμπες πίσω και στο δικό σου μουτράκι.

@ south of the river
βρε παραπονιάρη, βρε γκρινιάρη... βρε... βρε...
Αμέσως γκρίνια?΄"θέλω και προσωπικά σχόλια στο blog"
Ορίστε βρε... και προσωπικά σχόλια. Είμαι νέα. Θα μάθω.
Πανούλη μου... Είσαι απ΄τους λίγους ανθρώπους που βρίσκουν το χιούμορ μου αφοπλιστικό. Αφού το απολαμβάνεις... μια χαρά. Εδώ είμαστε.
(κι έβαλα και link! Εντάξει?)

@ Aurangel
Γειά σου κοπελάρα μου. Για τα "καλά λόγια" ούτε να το συζητάς. Τ΄αξίζατε κι οι δυο σας. Όσο για την έξοδο... φαντάζομαι by now θα έχεις νέα μας. Αν μπορείς... boom boom together tonight (είμαι και γλωσσομαθής μη νομίζεις!)

@ Κώστας "The Fuzzy Snail"
Μια ζεστή καλημέρα και σε σένα. Και για να 'χουμε καλό ρώτημα... Τι εννοείς "περιμένουμε πολλά"? (Άγχος... :-) )
Εγώ να δεις τι περιμένω από σένα! (μπου χα χα!)
CU tonight (με πιστοποιητικό γλωσσομάθειας... τα παμε αυτά!)