Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Νέα, ταλαντούχα (;), ραδιοφωνική παραγωγός (;;) ζητά εκπομπή

Κατόπιν ωρίμου σκέψεως κατέληξα ότι το σχέδιο «πέσε πίτα να σε φάω» δε δουλεύει για το θέμα μου.
Τι θέλω; Να δουλέψω στο ραδιόφωνο.
Για την ώρα όμως είμαι μια άνεργη ραδιοφωνική παραγωγός... (το σύμπαν έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια... που λέει και το ανέκδοτο)

Αν έχεις κάνει κάποιο διάστημα στη ζωή σου άνεργος, ξέρεις ότι το να ψάχνεις για δουλειά... είναι μια δουλειά από μόνη της.
Έχει ωράριο, job description και διαδικασίες. Ξυπνάς πρωί, ψάχνεις τις αγγελίες σε εφημερίδες και internet, φτιάχνεις το βιογραφικό σου, στέλνεις επιστολές ενδιαφέροντος για τις αγγελίες, πηγαίνεις σε συνεντεύξεις. Κι αυτό σε καθημερινή βάση.
Δε μπορείς να είσαι με τις πιτζάμες όλη την ώρα και να αναρωτιέσαι γιατί δε βρίσκεις δουλειά τόσο «καλό και άξιο παλικάρι». Κανείς δε θα σου χτυπήσει την πόρτα από μόνος του για να σου πει «εσένα ψάχναμε!». Και άντε και ξεστραβώνεται κάποιος (ένας Θεός ξέρει γιατί) και σου λέει έλα να δουλέψεις μαζί μας. Δε πρέπει να είσαι προετοιμασμένος;
Είναι σα να σου ζητά ραντεβού ο Bratt Pitt και εσύ να έχεις να πατήσεις στο κομμωτήριο απ΄πέρυσι το Πάσχα… η ρίζα έχει φτάσει στο αυτί κι η ψαλίδα δίνει στο μαλλί σου αυτή την εξωτική εμφάνιση ξεφτισμένης αχυρόσκουπας. Εμφανίζεσαι έτσι;

Παρένθεση - Προειδοποίηση:
Οι συνειρμοί μου είναι λίγο περίεργοι και κατά καιρούς βασάνισαν τους ανθρώπους που βρέθηκαν στο διάβα του μυαλού μου. Ζητώ την κατανόηση όσων διαβάσουν αυτή την έρμη ανάρτηση (ευτυχώς είναι λίγοι).

Και γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί το να θέλεις να δουλέψεις στο ραδιόφωνο είναι ένα θέμα. Το να κάνεις κάτι γι΄αυτό είναι κάτι άλλο.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Αν και τις αποφάσεις του έτους τις παίρνω κάθε Σεπτέμβρη (δουλεύω τη Λίστα των αποφάσεών μου βάσει ακαδημαϊκού έτους) νομίζω ήρθε η ώρα να σπάσω την παράδοση. Εξάλλου μία βελτίωση της υπάρχουσας λίστας μόνο καλή μπορεί να είναι!
Στην απόφαση που αφορούσε το ραδιόφωνο ομολογώ πως δεν ήμουν πολύ συγκεκριμένη στη λίστα μου. Τι πάει να πει «θα προσπαθήσω να μπω στο χώρο»; Πολύ γενικό.


Έφτιαξα λοιπόν στο μυαλό μου ένα σενάριο...
Εδώ και δυο τρεις μέρες προσπαθώ να φτιάξω την εκπομπή μου (την ποια;). Προσπαθώ να συμπεριφέρομαι (η ψωνάρα) σα να δουλεύω ήδη στο ραδιόφωνο κι έχω να φτιάξω εκπομπή για την άλλη βδομάδα (...δυστυχώς δε μου δώσαν καθημερινή εκπομπή! ψωνάρα δις)

Αααα όλα κι όλα! Μπορεί να είμαι μια άνεργη ραδιοφωνική παραγωγός αλλά η ανεργία πρέπει να αντιμετωπίζεται ενεργητικά και ουχί με νωθρότητα. Έτσι δε σκέφτηκε κι ο Καραμανλή jr όταν ήταν στην αντιπολίτευση και σχημάτισε Σκιώδη Κυβέρνηση; (τα ΄παμε για τους συνειρμούς μου... μη τα ξαναλέμε). Προετοίμαζε τους βουλευτές του (και καλά...) ώστε όταν έρθει η ώρα, να έχουν «μία θητεία» στο βιογραφικό τους. Κατ΄αντιστοιχία... να μη μετράω κι εγώ «μερικές εκπομπές» στο βιογραφικό μου; (...ναι... καλά!)

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
μη γελάς καθόλου! Μάλιστα! Σκιώδης Ραδιοφωνική Παραγωγός θα γίνω. Ποιο το πρόβλημα; Και που ξέρεις; Πολλά συμβαίνουν στις μέρες μας. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι δε σου συμβαίνουν πράγματα όταν είσαι κλεισμένος στο σπίτι σου και στη ζωούλα σου. Εξάλλου... είδες ο Καραμανλής; Λίγο μετά έκανε κυβέρνηση στ΄αλήθεια. Δηλαδή καλύτερος είναι; :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καταλήγω ότι υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων. Οι thinkers και οι doers. Αυτοί που σκέφτονται, αναλύουν, «κλωσάνε»... κι αυτοί που αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν και δεν κάθονται αμέτοχοι.

Δε ξέρω για σας, αλλά εγώ έχω εκπομπή την άλλη βδομάδα!!


Σας αφήνω ψάχνοντας τις μουσικές μου και κλείνοντας πονηρά το μάτι ;-)

Καλό Σαββατοκύριακο! (...Elvis has left the building)

18 σχόλια:

Negma είπε...

Καλημέρα κορίτσι-που-με-κάνεις-να-νιώθω-ότι-όταν-έπεσα-
από-τον-πλανήτη-μου-στην-γη-πέσαν-κι-άλλοι-μαζί-μου!

(και μη μου πεις ότι έχεις ξαναδεί μεγαλύτερη προσφώνηση!)

Εγώ, γιατρέ μου, όχι απλώς κατανοώ τους συνειρμούς της, παρητηρώ ότι πολλές φορές ταυτίζονται με τους δικούς μου. Να το κοιτάξω;;

Χαίρομαι αφάνταστα που έγινε το κλικ. Είμαι σίγουρη ότι ΤΩΡΑ θα ακολουθήσουν και τα όμορφα. Αργά ή γρήγορα... ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΜΩΣ.

Κάνε ένα καλό για τους πτωχούς θαυμαστές σου. Βρες τρόπο να "ανεβάζεις" εδώ τις εκπομπές σου. Ιδέα ρίχνω... Πέτα τη στο γυαλό αν δεν θες...

Φτιάξε ένα podcast και βάζε εκεί τα τραγούδια της εκάστοτε εκμπομπής και στην ανάρτηση ένα συνοδευτικό κείμενο. Ωραία δεν θα είναι; Και στην επόμενη ανάρτηση, μια νέα εκπομπή, με τα αντίστοιχα τραγούδια της να παίζουν από δίπλα. To podcast χωράει αρκετά τραγούδια τη φορά. Και όταν θα αλλάζεις εκπομπή, τα τραγούδια της προηγούμενης δεν χάνονται, απλά "δεν παίζουν" και παραμένουν σ' ένα master list.

Για σκέψου το...

Για μένα η αρχή ήδη έγινε με την προηγούμενη ανάρτησή σου. Σαν παρουσίαση δίσκου ήταν. Αλλά όχι όποια κι όποια. Με άρωμα MRL... Κι αυτό, πίστεψέ με, την έκανε τόσο ξεχωριστή και ιδιαίτερη! Παρεπιπτόντως, το κομμάτι είναι φανταστικό, και για να έχεις κολλήσει έτσι, υποθέτω ότι όλος ο δίσκος θα αξίζει.

Έχω μάθει τόσα σχετικά με την μουσική από τότε που σας γνώρισα... Κι αν υπάρχει ένα κωλοσύστημα που δεν μου επιτρέπει να σας απολαμβάνω και να μαθαίνω μέσω κάποιου ραδιοφώνου αυτές τις ομορφιές, τότε δώστε μου την ευκαιρία να συνεχίσω μέσω των blog σας.

Κάτι αντίστοιχο κάνουν όλοι αυτοί που γράφουν υπέροχα και δεν αντιμετωπίζονται όπως τους αξίζει από εκδοτικούς οίκους ή απλά δεν γουστάρουν να μπουν στη διαδικασία. Και από τότε που τους ανακάλυψα μέσω των blogs τους, διαβάζω αριστουργήματα! Ας γίνει το ίδιο και με τη μουσική.

Το θέμα είναι να βγαίνει έξω το υπέροχο μέσα σας. Και τ' άλλα θ' ακολουθήσουν...

dazed n' confused είπε...

Αμαν βρε Μαριαλενα μου ... !!!

Ειδες για να χρονοτριβεις τοσον καιρο ... ???

Αργησες να ανοιξεις blog και μας στερουσες πληροφοριες ζωτικης σημασιας ...

Νομιζα κι εγω, οτι καποιοι θα αναγνωριζαν το κληρονομικο μου χαρισμα ως ραδιοφωνικου παραγωγου και θα εψαχναν να με βρουνε ...

Σοβαρα μιλας τωρα ???
Θελεις να πεις οτι αδικα περιμενα ???
Απιστευτο !!!
Πρεπει δηλαδη να αλλαξω τροπο ευρεσης εργασιας ???
Βρε τι παθαμε στα καλα καθουμενα ...


Περα απο την πλακα τωρα ...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ POST !!!
Δεν παιζεσαι βρε παιδι μου ...
Μπραβο μπραβο !!!

Φιλακια πολλα !!!

dazed n' confused είπε...

Ααα ... ξεχασα ...

Σου'χω και προσκληση σε παιγνιδακι ...

Μπορεις να το κανεις και σαν ασκηση - σαν προθερμανση για την εκπομπη σου ...

Κι αλλα φιλια !!!

South Of The River είπε...

Μπα μπα! Ξεκολλήσαμε αφού έβγαλε ρίζες η προ-προηγούμενη ανάρτηση για πάνω από ένα μήνα; Πώς ήτανε αυτό; Άντε μπράβο!

Όσο για την ιδέα σου Μαριαλένα μου, δεν έχω καταλήξει ακόμα αν με βρίσκει σύμφωνο! Ξέρω μόνο ότι θα διαβάζω και θα διαβάζω τις εκπομπές σου με μεγάλη προσοχή, όπως και τότε (στα σεμινάρια ντε!). Φυσικά είναι περιττό να τονίσω πως ό,τι χρειαστείς από μένα και μπορώ να το προσφέρω το έχεις!!!

Φιλιά!

ΥΓ. Διαβάζοντας το κείμενό σου περίμενα από... γραμμή σε γραμμή να διαβάσω ότι θα μου χτυπήσεις εντός ολίγου το κουδούνι να φτιάξουμε το ντέμο σου... Για σκέψου το κι αυτό!

MRL είπε...

@ negma
Όντως δεν έχω δει μεγαλύτερη προσφώνηση!!
Και χαίρομαι που όταν έπεφτες απ΄τον πλανήτη σου στη γη, έπεφτα κι εγώ μαζί σου! :-)

Το σκέφτηκα κι εγώ να "ανεβάσω" τις εκπομπές μου στο blog αλλά προβληματίστηκα για το αν θα έπρεπε... Δε θα θελα να ακούσω έναν απ΄τους συνειρμούς μου on air χωρίς την άδειά μου... (έχω και κάτι τέτοια κολλήματα ο άνθρωπος... Πνευματικά Δικαιώματα και τέτοια!! τέλος πάντων).
Μπορώ βέβαια να ανεβάσω τo playlist με ένα σχετικό κείμενο όπως προτείνεις χωρίς να γράφω τις εκφωνήσεις. Θα δω. Έμπνευση να χω κι όλα γίνονται!

Μιλώντας για έμπνευση...
Τι απίστευτα ταξίδια κάνει το μυαλό σου; Διάβασα τη Στέλλα με τα μωβ γάντια (ναι ναι... μ΄αφήσαν για 10 λεπτά χωρίς να με διακόψουν και το διάβασα όλο). Θα μπω κάποια στιγμή να στο σχολιάσω.

Φιλιά

MRL είπε...

@ dazed & confused
Γιώργο μου... δεν είμαι σίγουρη τι να σου γράψω...
Δε ξέρω αν προσβλήθηκες απ΄το "φωστήρα" (εμένα ντε!) που έδινε οδηγίες ή αν με πειράζεις για την τρομερή "ανακάλυψή" μου (αυτή ντε... περί πίτας που δεν πέφτει να τη φάω).

Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης... Εγώ για τον εαυτό μου μιλούσα. Ο καθένας έχει τον τρόπο του και τη δική του αντιμετώπιση στα πράγματα.
Άλλωστε... όλοι η δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη! Ο δρόμος που επέλεξα εγώ δεν είναι απαραίτητα κι ο καλύτερος. :-)

Δες το post σαν το μονόλογο μίας τρελλής.

Όσο για το παιχνιδάκι σου... Μπες και δες στο blog σου. Θέλω διευκρινήσεις!
CU

MRL είπε...

@ south of the river
Έγειανες καμάρι μου; Είδες το φως του ήλιου πάλι;

Εντάξει ομολογώ ότι δεν είχα πολύ όρεξη (και καθόλου χρόνο) να ανανεώσω το blog μου... αλλά τώρα το έκανα.

Πάνο ετοιμάσου. Η πρώτη μου εκπομπή (αυτή που φτιάχνω τώρα ντε) είναι το demo μου. Από στιγμή σε στιγμή θα ακούσεις το κουδούνι να χτυπά. Έσο έτοιμος (πίτσες θα φέρω εγώ).

Ευχαριστώ και για την προσφορά σου. Μη σου πω κιόλας ότι ψιλοβασίζομαι σ΄αυτή γιατί η δική μου μουσική δισκοθήκη είναι περιορισμένη. Θα χρειαστώ υλικό όπως και να χει οπότε... ετοιμάσου.

Θα σου χτυπήσω το κουδούνι. Σύντομα.

dazed n' confused είπε...

Αχ τι κριμα ...
Απο αλλον πλανητη πεσατε εσυ με την Negma κι απο αλλον εγω ...

Φυσικα και σε πειραζα Μαριαλενα μου, για την "ανακαλυψη" σου ...

Και φυσικα και ΜΕ πειραζα για το κληρονομικο χαρισμα, αφου αν και εστειλα τo demo μου (εννοειται οτι εκανα πλακα πως καθομαι και περιμενω να με ανακαλυψουν) στους σταθμους που με ενδιεφεραν, δεν ειδα καμμια ανταποκριση ...

Παντως συνειδητοποιω οτι απο 'δω και περα πρεπει να ειμαι πολυ προσεκτικος με το χιουμορ μου, αφου ειναι τοσο ευκολο να παρεξηγηθει ...

Μα ειναι δυνατον, να σκεφτεις οτι μπορει να προσβληθηκα ???
Απο που κι ως που ???
Να με αποκαλουσες "Κικη Δημουλα", μαλιστα ... να τα παρω στο κρανιο ...
Αλλα τωρα ??? Χωρις λογο ???

Ασε που αν - για οποιονδηποτε λογο - τα ειχα παρει μαζι σου, δεν θα σου αφηνα σχολιο "καταπληκτικο post και μπραβο"...
Θα σου εγραφα οτι αυριο ο καιρος θα ειναι καλος... η οτι αρχισαν οι αλκυονιδες μερες... και γενικως "αλλα λογια ν'αγαπιομαστε"...

Αμ τα φιλακια που τα πας ???
Θα σου'στελνα φιλακια αν σου'χα θυμωσει ???
Αντε τωρα, κλεινοντας, να μην πω φιλακια... να σου πω...

Μμμααακιααα !!!
Πολλα πολλα πολλα !!!

MRL είπε...

@ dazed & confused
Είδες για να μη βρισκόμαστε συχνότερα;;;
Αυτά παθαίνω! Δεν είμαι σίγουρη ότι όντως κάνεις χιούμορ.
Νομίζω η πιο συχνή συναναστροφή θα λύσει το θέμα μου. Τι λες;

Γιώργο μου δε σε παρεξήγησα. Άλλωστε δε σε είπα και Κική Δημουλά :-) για να "τα πάρεις".
Απλά ήθελα να είμαι σίγουρη ότι πέσαμε όλοι απ΄τον ίδιο πλανήτη.
Τώρα που το διευκρινήσαμε... Μπορώ ήσυχη να δώσω τα φώτα μου σε σένα και στον υπόλοιπο κόσμο!!

Φιλιά πολλά πολλά

Aurangel είπε...

Διαβάζοντας την νέα σου ανάρτηση(επιτέλους) αφήνω το ένα μου χέρι από το τσάι μου και πιάνω το πληκτρολόγιο ν'απαντήσω.
Σαν Aurangel αλλά και σαν εκκολαπτόμενη ραδιοφωνική παραγωγός λοιπόν,απαντάω τα εξής:
To Κείμενο από μόνο του θα μπορούσε να θεωρηθεί και σαν βιογραφικό σημείωμα, που σε συνδυασμό με ένα demo, θα μπορούσες κανονικά να το στείλεις σε κάποιον.
Εδώ μια εξομολόγηση...μαζί με ένα demo ήταν η αφορμή να κάνει μια ψυχή το όνειρό της πραγματικότητα, και να μιλήσει ζωντανά μαζί με μια άλλη αγαπημένη ψυχή,σε ζωντανή εκπομπή.Να λάβει σχόλια από ανθρώπους που δεν περίμενε και να μην λάβει από εκείνους που περίμενε.
Τα πάντα εισακούγονται να ξέρεις,και αν πραγματοποιηθουν οφείλεται στην δύναμη της θέλησης αλλά και του σωστού timing.
Οπότε,ανέβασε και εσύ ένα podcast με αγαπημένα τραγούδια, που θα έβαζες σε demo, μια εκπομπή και εμείς περιμένουμε εδώ...
Τί ώρα έχεις εκπομπή στην συχνότητα των ονείρων σου?
Θέλω να συντονιστώ βλέπεις...
φιλιά πολλά

MRL είπε...

Αγαπημένη μου Aurangel
Δε ξέρω αν εισακούονται τα πάντα... αυτό που ξέρω είναι ότι εγώ ετοιμάζω το demo μου σιγά σιγά (έως πιο γρήγορα).
Ό,τι είναι να κάνω εγώ απ΄την πλευρά μου θα το κάνω.
Έτσι θα μπορώ να πω στα παιδιά μου με τη συνείδησή μου καθαρή ότι "κυνήγησα τ΄όνειρό μου".
Φιλιά πολλά

Sogian είπε...

Καλησπέρα, Μαριαλένα. Μετά από την τιμή που σου έκανα να είμαστε συμπαίχτες στο Tabboo, μπορείς να παραδεχτείς και ενώπιον όλων των bloggers πόσο καλός είμαι στη "ζωγραφική" και ειδικά στο "Γητευτή των λιονταριών"!!!

Είσαι γλυκιά, προσιτή, ευχάριστη και δείχνεις δημιουργική... Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι (και ακόμα καλύτερα), κερδίζοντας πάντα τις εντυπώσεις.

Χάρηκα που σε ξαναείδα, γιατί αυτή τη φορά σε... είδα! Την πρώτη -τότε- στο Μ.Π. απλώς σε είχα ξεχωρίσει από τους τόσους ανθρώπους που έβλεπα για πρώτη φορά. Να χρωστάς χάρη στη Στέλλα. Από εκείνη σε έμαθα.

Όσο για τα "ΠΡΟΣΩΠΑ", δεν ξέρω αν αστειευόσουν, αλλά θα γούσταρα πολύ να έπαιρνες μέρος... Έτσι... Στην πρώτη σου συνέντευξη!!!

Sogian είπε...

Καλημέρα, Μαριαλένα μου. Καλό μήνα. Είσαι καλά;

MRL είπε...

Συγνώμη συγνώμη συγνώμη....
Στο γραφείο μας έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Στο σπίτι δεν έχω σύνδεση...
Συγνώμη και πάλι συγνώμη...

Γιάννη μου
Σου βγάζω το καπέλο στο tabboo. Ο Γητευτής των λιονταριών ήταν κορυφαία απεικόνιση. Και το γεγονός και μόνο ότι το βρήκε η ομάδα είναι η πιο τρανή απόδειξη για το πόσο άξιος παίκτης είσαι!!

Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Ομολογώ ότι προσιτή δε με έχουν ξαναπει... με έχει γλυκάνει ο έρωτας φαίνεται... :-) Τι να πω;

Σε συμπάθησα πολύ κι εγώ. Και νομίζω ότι τον τίτλο δημιουργικός τον αξίζεις δικαιωματικά εσύ!! (βλ. γητευτής των λιονταριών)

Στη Στέλλα χρωστάω πολλά περισσότερα από χάρη (για τη διαφήμισή που μου έκανε ντε) ;-)

Όσο για τη συνέντευξη, το είπα μεταξύ αστείου και σοβαρού αλλά χωρίς πλάκα... Anytime! Ανοίξαμε και σας περιμένουμε.

ΥΓ. Καλό μήνα! Απ΄ότι κατάλαβες είμαι καλά αλλά πολύ πηγμένη. Θα επανέλθω. Χρωστάω κι εκπομπή άλλωστε!!

dazed n' confused είπε...

Καλημερα !!!

Ειδα το βιντεακι του Through the glass σε καποιο μουσικοκαναλο και σε θυμηθηκα ...

Χμμ ... ειδα και τον τραγουδιστη τους ... βρε μπας και ειδες το βιντεακι κι εσυ, γι'αυτο κολλησες με τους Stone Sour ... ???

Μμμμμααακιααα !!!

MRL είπε...

Αγαπημένε μου Dazed & Confused
δε το έχω δει το βιντεάκι και απ΄όσο καταλαβαίνω απ΄τα λεγόμενά σου και την παραστατική σου ομολογουμένως χθεσινή περιγραφή... πρέπει να το δω επειγόντως!!
Τhat good??
Άμα μου άνοιγε και το you tube (και παρόμοια sites) απ΄το γραφείο... θα ήμουν τρελλά ευτυχισμένη. Για την ώρα ζω στο σκοτάδι.
Kisses

Sogian είπε...

Καλησπέρα, κοπελάρα μου...

Χαίρομαι που μου λες ότι είσαι καλά και το είδα και μόνος μου... Περιμένουμε εναγωνίως την εκπομπή!

Φιλάκια πολλά... και αριβίστικα! Χα!

Negma είπε...

Ζεις?