Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Εκπλήξεις που χει η blogόσφαιρα...

Το γεγονός ότι σε ένα ανενεργό blog που ο διαχειριστής του δε μπαίνει ούτε καν για να ξεσκονίσει, υπάρχει κινητικότητα επισκεπτών... με ξεπερνά.
Σήμερα με έπιασε μανία συγυρίσματος. Blogs (ναι έχω περισσότερα από ένα), mailaccounts, passwords... και ψάχνοντας τον κωδικό γι΄αυτό το ρημάδι το blog, ο οποίος αγνοείται εδώ και κάτι χρόνια που έχω να πατήσω το πόδι μου εδώ, κατάφερα και μπήκα στο καινούριο interface του blogspot.
Όπου... καινούριο δε σημαίνει απαραίτητα καινούριο. Και δυο χρόνια τώρα να το είχαν αλλάξει, εγώ τώρα θα το ανακάλυπτα. Καινούριο για μένα λοιπόν για να ακριβολογώ.

Μπαίνω λοιπόν με τα πολλά και βλέπω ότι μπορώ να βρω στατιστικά απ΄τις επισκέψεις. Ενδιαφέρον σκέφτομαι... κοιτάζω αυτά τα πανέμορφα γραφήματα πιστεύοντας ότι δείχνουν τη συνολική εικόνα του ιστολογίου. Αξιοπρεπώς, σκέφτομαι βλέποντας 119 επισκέψεις. Και μετά διαπιστώνω ότι το νούμερο αυτό αφορά στην τελευταία βδομάδα. Παρακαλώ; Πως είπατε;;

Το πιο κουφό; Ενώ το ιστολόγιο είναι με ελληνικά κείμενα οι περισσότερες επισκέψεις είναι από χρήστες της Γερμανίας (ή έναν ξεστρατισμένο που επιμένει να μπαίνει 8 φορές τη μέρα)!! Ααα και η Αμερική ακολουθεί!! Καλό;

Όπως είπα... το γεγονός με ξεπερνά. Έχω μείνει άναυδη.

Αφήστε κανά σχόλιο καλέ... ποιος (καλός; κακός;) άνεμος σας έφερε στο σπιτικό μου;

Με απορία (κατά βάση)
Ο διαχειριστής του radiotales

Δεν υπάρχουν σχόλια: