Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Χειμώνας!

Μ΄αρέσει ο Χειμώνας!
Μ΄αρέσει αυτή η μουντάδα του ουρανού.
Μ΄αρέσει όταν κάνει κρύο και πρέπει να κουκουλωθώ με σκουφιά και κασκώλ για να προφυλαχτώ απ΄τ΄αγιάζι.


Στην προηγούμενη ζωή μου πρέπει να ζούσα στη βόρεια Ευρώπη... και να γούσταρα κιόλας. Δεν εξηγείται αλλιώς. Δεν εξηγείται αλλιώς η διαστροφή μου αυτή... να χαμογελάω και να χαίρομαι όταν βλέπω μαύρα σύννεφα να μαζεύονται. Για να μη μιλήσω για την κλιμάκωση της χαράς όταν όλα αυτά τα μαύρα σύννεφα φέρουν και βροχή.

Με ενοχλεί που στην Ελλάδα δε κάνει πια χειμώνα. Έχω να αγοράσω μάλλινο ρούχο χρόνια... και αυτά τα λιγοστά που έχω τα φοράω περίπου 5 μέρες το χρόνο. Αδικία!

Κοιτάω το ημερολόγιο. 29.02.2008
Φεβρουάριος! Κι εδώ και πόσες μέρες έχουμε... άνοιξη. Πριν δυο βδομάδες δεν ήταν που είχαμε τα χιόνια στην πόλη μας; Σήμερα όμως σα να αναθάρρησα. Υπάρχει μια γλυκιά μουντάδα στον ουρανό και με ταξιδεύει.

Δε θέλω να είμαι στο γραφείο. Είμαι ήδη αλλού. Έχω μεταφερθεί νοητά σε μία παραλία.


Δεν είναι καλοκαίρι. Έχω πάει στην παραλία... τώρα! Φλεβάρη μήνα! Μ΄αυτό τον καιρό! Μ΄αυτή τη διάθεση που έχω τον τελευταίο μήνα! Έτσι "μπαϊλντισμένη" όπως είμαι αποζητώ να ξεκουράσω τα μάτια, το μυαλό και την ψυχούλα μου.

Φυσάει. Σύντροφός μου η μουσική μου και τα όνειρά μου.

Γράφω. Γράφω τα όνειρά μου. Τα βάζω σε μια σειρά κι είναι απίστευτα απελευθερωτικό.

Γράφω για μένα, γράφω για σένα, γράφω για τη ζωή μου όπως θα θελα να είναι και... ανακουφίζομαι. Δεν απέχει πολύ απ΄την πραγματική ζωή μου ή μάλλον καλύτερα αυτά που θα θελα, είναι αυτά που περιμένω και δρομολογώ να γίνουν στο μέλλον.

Θέλει λίγη δουλειά ακόμη αλλά σχεδόν τα βλέπω στον ορίζοντα. Χαμογελάω.

Μπορώ ήσυχη να γυρίσω πίσω στο γραφείο και να συνεχίσω να δουλεύω... για τα όνειρά μου.



14 σχόλια:

parapilot είπε...

Μ' αρέσει...
Το νερό αγιάζει τον τόπο κι η ονειροπόληση λιπαίνει την καθημερινότητα.
Ταιριαστή υπόκρουση σε μάλλινες επιθυμίες.Συνέχισε να πλέκεις.Μια κλώσ(τρ)α εποχή θα αφήσει αυγά πάνω στην άμμο...έστω και στην βρεμμένη ενός θερινού Φλεβάρη.Οι εποχές αλλάζουν μόνο μέσα μας.Και μόνο με την συνενοχή μας.Είσαι από καιρό σε Ανοιξη.Σωστα;

MRL είπε...

@ parapilot
Καιρό τώρα... :-) Αφού το ξέρεις!

Εσύ σε ποια εποχή βρίσκεσαι μικρέ παραπεντίστα?

Negma είπε...

Κι εκεί που οι περισσότεροι έχουμε λαλήσει με τον ερχομό της Άνοιξης... έρχεται η ΜΡΛ και κάνει ανάρτηση για τον Χειμώνα!

Και μόνο γι' αυτό...

RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!

(Υπέροχο το κείμενο, πολύ μου άρεσε!)

Φιλούμπες!!!!!!!!!!!

Aurangel είπε...

Άξιζε η όποια αναμονή.......
Εγώ φιλενάδα αν και παιδί της άνοιξης και μετρώντας τα χρόνια μου ανά Μάη μήνα, σου ρίχνω ένα δίκιο.
Όσες μέρες ήμουν αποκλεισμένη, το καταφχαριστήθηκα.
Φιλούρες χειμωνιάτικες λοιπόν.
Angel kiss

South Of The River είπε...

Επιτέλους, βρήκα άνθρωπο να μοιραστώ το βίτσιο μου για χειμώνα. ΜΡΛ, τόσο καιρό σε ξέρω και αυτό δεν το γνώριζα.

Ωστόσο, πιστεύω ότι φέτος εμείς οι χειμωνολάτρεις δεν πρέπει να παραπονιόμαστε, κυρίως σε σχέση με πέρσι. Έκανε καλό χειμώνα. Τουλάχιστον τον καταλάβαινες. Σε γενικές γραμμές έκανε από αρκετό ως πολύ κρύο. Έριξε και τα χιονάκια του, ντάξει.

Τώρα για τον καιρό αυτό μες στο Φλεβάρη, έχεις ένα δίκιο. Και μένα μου τη σπάει. Από τα μέσα Απριλίου τον θέλω, όχι τώρα!

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΡΩΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΛΕΕΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ;;; ΜΙΛΗΣΤΕ ΡΕ!

Φιλιά χειμωνιάτικα ακόμα!

Unknown είπε...

Αν και γεννήθηκα στην καρδιά του χειμώνα, τόσα χρόνια νόμιζα ότι ήμουν παιδί του καλοκαιριού, σ ευχαριστώ που με ξαναγύρισες ευχάριστα στις πραγματικές ρίζες μου. Δεν ξέρω εάν είμαι αντικειμενική αλλά μ έχεις εντυπωσιάσει κοριτσάκι δεν σ είχα για τόσο ευαίσθητη μάλλον στο πιο γαΐ........Σ αγαπώ Dim

MRL είπε...

@ negma
Έτσι! Κόντρα στο ρεύμα κοριτσάκι! Αν και σήμερα ο ήλιος με ξεμυάλισε... μόνο στο γραφείο δεν ήθελα να είμαι.
Έχω και κάτι βιντεάκια για το you tube... θα σε ενημερώσω (χι χι)
Φιλούμπες back

ΥΓ το να ακούω από σένα ότι σ΄αρεσε το κείμενο με κάνει να κοκκινίζω... εγώ ήμουν έτσι κι έτσι μ΄αυτό που έγραφα.

@ Aurangel
Super δεν ήταν με τα χιόνια και τον αποκλεισμό? Δε λέω να ναι συνέχεια έτσι αλλά να υπάρχει εναλλαγή. Χαίρομαι που γούσταρες κι εσύ γλυκό παιδί του Μάη.
Kisses χειμωνιάτικα κι από μένα

@ South of the River
Συνάδελφε στο βίτσιο μάλλον δε τα θυμάσαι καλά γιατί το είχαμε ξανασυζητήσει στο διπλανό blog (radio poetry) το θέμα της αγάπης για το χειμώνα. Όπως και να χει... φέτος μας έκανε τη χάρη και έκανε λιγάκι κρυαδάκι και γουστάραμε. Έχουμε και φωτογραφίες με τα χιόνια να το μαρτυρούν (αλήθεια... να στις δώσω κάποια στιγμή).
Φημολογείται δε ότι θα ξανακρυώσει ο καιρός και τρίβω τα χεράκια μου από τώρα.
Φιλιά χαζοθείε (να τη χαίρεσαι την κούκλα)

@ dim
Αγαπημένη μου dim καλως ήρθες στο σπιτικό μου.
Μιλήσαμε βέβαια τηλεφωνικά αλλά χάρηκα πολύ που πέρασες κι έγραψες το κάτιτις σου. Να μας ξανάρθεις!
Κι εγώ σ΄αγαπώ (εγώ, εσύ κι η Μαρία Αλιφέρη... Σας αγαπώ!!)

Negma είπε...

Θέλω τουλάχιστον να μου υποσχεθείς ότι θα μου δώσεις την ευκαιρία να πλειοδοτήσω πρώτη! Ίσως αν σου κάνω μια γερή προσφορά τα πουλήσεις σε μένα, και προλάβω να περισώσω ό,τι έχει απομείνει από την αξιοπρέπειά μου...

Επίσης να θυμηθώ να σε ψάχνω από δω και πέρα... Δεν ήξερα ότι είχαμε την "Τριανταφυλλόπουλο" στην παρέα μας!!!!!!

dazed n' confused είπε...

Καλα, απο timing σκιζουμε ....

Μεχρι την περασμενη εβδομαδα, εμπαινα καθημερινα (καλα μην υπερβαλλουμε κιολας .... μπορει και να μην ηταν καθημερινα .... μπορει μερα παρα μερα .... χμμμ ..... καλα .... παντως δυο φορες την εβδομαδα ηταν σιγουρα ...) για να δω αν εχεις ανεβασει post ....

Και εκει που το ειχα πλεον παρει αποφαση και σημερα μπηκα μονο και μονο να δω αν υπαρχει καμμια νυξη για τα προαναφερθεντα απο Negma, vide-ακια, ω του θαυματος, βλεπω 2 (δυο - το γραφω και ολογραφως για να το πιστεψω κι εγω ο ιδιος) post ... και επιπλεον και καινουριο τραγουδακι να παιζει απο διπλα ...

Τι οιστρος ειναι αυτος βρε MRL μου ??? ... Μπραβο μπραβο ... Και η αποψη σου για τον Χειμωνα αρκετα ενδιαφερουσα ... Ασχετα αν δεν την συμμεριζομαι (με ψυχοπλακωνει η μουντιλα του ... ειμαι πιο πολυ του Καλοκαιριου...)

Αντε αντε ... Τωρα που πηρες φορα, να δουμε κι αυτες τις κακομοιρες τις εκπομπες που εχουν παρει νουμερακι προτεραιοτητας απο το μηχανημα και περιμενουν υπομονετικα την σειρα τους ....

Φιλακια πολλα !!!

P.S.
Στις εφημεριδες που παιρνω καθημερινα, πλεον, απο την Κυριακη και μετα, δεν ειδα καμμια αναφορα στα βιντεακια της Αλικης ... Να υποθεσω οτι δεν βρηκες χρονο να τα ανεβασεις στο You Tube ???

Negma είπε...

Ου να μου χαθείτε... Εκβιασταί!!!

(τα παραπάνω, τινάζοντας τον κατάξανθο χείμαρο των μαλλιών μου, και φυσώντας ένα τσουλούφι από το μέτωπό μου...)

Καλά σας λοιπόν...

Θα φύγω μόνη μου "Μεσ' αυτή τη βάρκα"... Θα ξανοιχτώ σε "Θάλασσα Πλατιά"... Συντροφιά μ΄έναν "Γλάρο"... Δεν θα ξαναβγεί η "Κατερίνα" τσάρκα στην Αθήνα... (με τι μούτρα δηλαδή!)

Αντίο... (με πετάρισμα βλεφαρίδας/κάγκελο)

Ανώνυμος είπε...

"..oh my God, i creative a monster!!! "
(αυτο ,ή κατι σαν αυτο,ειπε ο δρ.Φρακενσταιν, οταν ειδε το δημιουργημα του)
Καπως ετσι αγαπητα μου παιδια και λοιποι συγγενεις,αισθανομαι και εγω οταν διαβαζω τα κειμενα της μικρης Mrl.
Να ξεκαθαρισω φυσικα οτι ΕΓΩ ΔΕΝ δημιουργησα τιποτα!!
Απλα χρησιμοποιω την φραση για να δειξω την εκπληξη και την χαρα μου!!
Ολος αυτος ο οιστρος και η καλλιτεχνικη διαθεση , παντα εκει ηταν.
Οποτε γραφε-γραφε,(ή εστω προσπαθησε προσπαθησε),στο τελος της βγηκε.
Και ναι, ειναι καλο,εχει νοημα,και συμφωνω κιολας!!
(Αν και σε παραλια πριν τον..Ιουλιο εγω παω μονο για να φαω κανα ψαρακι!!)
Να πω εδω οτι οσο αφορα για το που πινουμε καφε,συντομα θα εχω καλα νεα.
Εχω σκοπο(με την αδεια της ιδιοκτητριας) ,μαλιστα να αναρτησω και ενα counter(oταν μιλαω "ιντερνετικα" συγκινουμαι, κλαψ!!).
Ο μετρητης αυτος θα μετραει αντιστροφα μεχρι να ανοιξει το καφε.
Πληροφοριες εντος και οσονουπω.
Κατα τα αλλα,αφηνω το πλοιο των τρελων(διαβαζω την "Ιστορια της τρελας")και συνεχιζω να μενω με αναδρομο Ποσειδωνα στο ζωδιο μου!!
(διαβαζω και ζωδια στην A.V. επισης!!)
Μικρη μου συνεχισε την καλη(ζουπερ και βαλε) δουλεια!!

Δημος

dazed n' confused είπε...

Τωρα να το γραψω, η να μην το γραψω ... ???

Ας το γραψω, να παιρνει κι αυτο σειρα ...

Εχετε προσκληση για παιχνιδακι αγαπητη !!!

Φιλια !!!

Sogian είπε...

Γουστάρω τρελά το χειμώνα... Αλλά από τότε που μετακομίσαμε Σαλαμίνα και σχεδόν καθημερινά τρώω το κρύο της αρκούδας στα καράβια (θα μπορούσε τώρα που το σκέφτομαι να τρώω και το "ξύλο της αρκούδας", αφού ο αέρας, σε συνδυασμό με τη χαμηλή θερμοκρασία και την υγρασία με ραπίζουν-για να μην πω... με γ...νε στο ξύλο!) δεν το αντέχω...

Κουράστηκα να νιώθω τα πόδια μου να τρέμουν από κούραση και κρύο, τη μύτη να είναι έτοιμη να πέσει κάτω (που αυτό δε θα ήταν και άσχημο, έχω μπόλικη) και να σφίγγω τα δάχτυλα μου μην τύχει και τα χτυπήσω πουθενά ασυναίσθητα! Μπουουου... Και μόνο που το σκέφτηκα, πάγωσα!

Πλέον θέλω πιο πολύ το καλοκαίρι! Πού είναι ο Ιούλιος;

MRL είπε...

@ Ένα πρόσωπο
...έτσι όπως το θέτεις... έχεις κι εσύ τα δίκια σου! Συμφωνούμε όμως ότι η κάθε εποχή έχει τη χάρη της?

Φιλιά

ΥΓ Ο Ιούλιος είναι πολύ πιο κοντά απ΄όσο νομίζεις.