Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Όλοι λένε σ΄αγαπώ τραγουδιστά

Πρεμιέρα, πρώτο blogοπαίχνιδο που λαμβάνω μέρος (γιούχου!!)

(Γιώργο ξέρω προηγήθηκε κι άλλη πρόσκληση στην οποία δε κατάφερα να συντονιστώ... συγνώμη)

Η επιλογή με παίδεψε ομολογώ. Ο νόμος του Μέρφυ σ΄όλο του το μεγαλείο. Που είναι τα ερωτικά τραγούδια όταν τα θες; Κι είναι φορές που σου καρφώνονται στο μυαλό και δε λένε να σε εγκαταλείψουν για μέρες.

Αφού παιδεύτηκα μερικές μέρες αποφάσισα να πάω διά της πλαγίας οδού. Σκέφτηκα ταινίες. Ρομαντικές, ερωτικές ταινίες που μ΄αρέσουν και φυσικά (το ζητούμενο) έχουν και το ανάλογο soundtrack.

Ξεχώρισα (κι αφιερώνω) ένα τραγούδι που περιλαμβάνεται στο soundtrack της αγαπημένης μου -τέτοιου είδους- ταινίας... «Όταν ο Χάρυ γνώρισε τη Σάλυ». Διασκευασμένο, αλλά όμορφα διασκευασμένο απ΄τον Harry Connick Jr. Εντάξει οι λάτρεις του Σινάτρα μπορεί να με πάρουν με τις λεμονόκουπες αλλά εμένα μ΄αρέσει η φρεσκαδούρα στα πιο παλιά τραγούδια. Κι αφού η έρευνα και τοποθέτησή μου έγινε βάσει soundtrack αφήνω τον κύριο Connick Jr που έντυσε την ταινία να με/μας πάει σε jazz μονοπάτια.



It had to be you

It had to be you, it had to be you
I wandered around, and finally found - the somebody who
Could make me be true, could make me be blue
or even be glad, just to be sad - thinking of you
Some others I've seen, might never be mean
Might never be cross, or try to be boss, but they wouldn't do
For nobody else, gave me a thrill - with all your faults, I love you still
It had to be you, wonderful you, it had to be you.

Some others I've seen, might never be mean
Might never be cross, try to be boss, they wouldn't do
For nobody else, gave me a thrill - with all your faults, I love you still, baby
It had to be you, wonderful you, it had to be you



6 σχόλια:

Sogian είπε...

Το τραγούδι μου αρέσει πολύ... Δεν το πιστεύω! Πολύ ωραίο!!! Αν και δεν έχω ακούσει την εκτέλεση του Σινάτρα.

Jazz φιλί!

Negma είπε...

Κάτι συμπτώσεις...

ΜΑ ΚΑΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ...!!!

Μαριαλένα μου, μ' όλο το θάρρος, προχωρώ σε αφιέρωση:

Γιώργοοοοο;;;;;;;;

Τα βλέπεις;;; Τα βλέπεις που στα λέω;;;;;;; Άμα μιλάω εγώ, κάτι ξέρω!!!!!!

Εμείς, μωρό μου, μαζί θα γεράσεις!!!

Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MRL είπε...

@ Ένα πρόσωπο
Το συγκεκριμένο τραγούδι μ΄αρέσει πολύ στη μελωδία του και πολύ περισσότερο στα λόγια του. Χαίρομαι που σ΄αρέσει και σένα.
Jazz φιλιά κι από μένα

@ Negma
Κοριτσάκι... θα με παίξετε κι εμένα? Τι συμπτώσεις?
Και τι ακριβώς λες στο Γιώργο? Κοιτάω το λεξικό μου άκρη δε βρίσκω. Η κρυπτογράφηση σου πάντως δείχνει να δουλεύει!!
:-)
Φιλούμπες πίσω!

dazed n' confused είπε...

Καλα τι να πω τωρα ???
Εχω μεινει αναυδος ...
Που να πρωτοσχολιασω και που να πρωτοαπαντησω ???

Καλα ... Λοιποοον...
Ας αρχισω οπως ειναι το "σωστο" ...
Με την οικοδεσποινα ...
Δεν το'ξερα Μαριαλενα μου, οτι "το'χεις" και με τα soundtrack ...
Πολυ ομορφη και ξεχωριστη επιλογη παντως ... Μπραβο μπραβο !!! Πολυ καλη !!!
Και για να σχολιασω και λιγο την αναρτηση σου ...
Σιγα μην ζητησεις και συγγνωμη παιδακι μου !!!
Παιχνιδακι ειναι ... Συμμετεχουμε ΑΝ θελουμε, ΟΠΩΣ θελουμε και ΟΠΟΤΕ θελουμε ...
Το ζητουμενο ειναι να βγει κατι ωραιο και να περασουμε ομορφα ... Και αυτα τα πετυχες και τα δυο απολυτα ...

Φιλακια πολλα !!!




Οσο για σενα Στελλιτσα μου, δεν εχω λογια ...
Οπως παντα δικιο ειχες ...
Τα'λεγες εσυ ... Κατι ηξερες ...
Οσο κι αν προσπαθησα να κατευθυνω αλλου την συζητηση και να την παω στην "προσποιηση οργασμου" ...
Προφανως τα πραγματα θα γινουν οπως τα ελεγες ... Αρκει μονο, να μπορεσουμε να παρακαμψουμε το σταδιο της αμηχανιας μετα το τρελλο σεξ ... !!! ...

Και γι'αυτο το "μαζι" ... Κι εδω θα συμφωνησω ...
Μονο σ'αυτο το "θα γερασΕΙΣ" ... Εχω τις αντιρρησεις μου ...
Βλεπεις (δεν μπορω να το κρυψω, πλεον, και να το περασω στο "ντουκου") εχω κανει κι εκεινη την μυστικη συμφωνια ... Και γερναει μονο το πορτρετο μου ... !!!
Χα χα χα χα χα !!!

Φιλουμπες τρελλες και σβουριχτες !!!

F είπε...

καλημέρα Μαριαλένα μου!

Όμορφη επιλογή, όμορφα κείμενα, ο χειμώνας μου αρέσει πολύ και μου' χεις λείψει. Φιλιά και καλή επιτυχία και στο 30/30!!!

MRL είπε...

@ Dazed & Confused
Χαίρομαι που σ΄άρεσε η επιλογή. Βρήκα και δεύτερο τραγούδι. Θα το κάνω δεύτερη ανάρτηση όμως από βδομάδα. Να περάσεις από βδομάδα να μου πεις τη γνώμη σου.

Όσο για το πάρε δώσε με τη negma λέω καλύτερα να μη στέκομαι στη μέση. Δε καταλαβαίνω που δεν καταλαβαίνω... μην ενοχλώ κιόλας!! Κάντε δουλειά σας. Χι χι!! :-Ρ

@ F
Αγαπημένε μου F, σχεδόν δε το πίστευα ότι είδα σχόλιό σου. Αλλά μετά μπήκα στο radiopoetry και είδα ότι μάλλον έχεις "λίστα αποφάσεων" κι εσύ. Να μη χάσεις επαφή με τα παιδιά σου. :-) Χάρηκα πολύ που πέρασες! Αλήθεια!!

Φιλιά

ΥΓ Όταν λες "σ΄άρεσει ο Χειμώνας"... δεν εννοείς την εποχή μάλλον εε? (κοκκινίζω)